Wednesday, July 13, 2005

mencari cinta..

+ Alhamdulillah.. takdelah aku desperate sampai camtu sekali..

+ faiz jatuh chenta dgn abby abadi tu lah.. :-)

+ semuanya over 30, well educated n hv a good job..

+ "kalau nasha, aku pun nak masuk jugak.." kata sorang kawan aku..


9 Comments:

Anonymous iwan said...

nasha??
r u referring to my nasha aziz?? hehehe...

well spyz.. tak sabo plak aku nak tengok camno muka pompuannya... semenggah ke tak... haha...

7/13/2005 07:50:00 AM  
Blogger Sombra said...

Hello...
Im from Portugal and i found your blog in recently updates... :)

Miguel

7/13/2005 08:03:00 AM  
Blogger Tok Rimau said...

Aku rasa siri ni lebih fun jika ada kejutan. "Nasha" ditemukan dgn ex-girlfriends mamat-mamat tu.

7/13/2005 12:20:00 PM  
Anonymous Lan said...

Nasha? Nasha Aziz?

Kalau Maya Karin nak jugak masuk!

:P

7/13/2005 01:12:00 PM  
Blogger kayusakti said...

kenapa dia tak buat mencari chenta utk perempuan ek? aku nak gak masuk... hahahhahah

7/13/2005 02:16:00 PM  
Blogger Bukunota said...

orang puteh buat realiti tivi mencari (jalang) cinta, kita pun nak ikut juga. aku tak tau lah, mamat2 tu dgn bangganya tayang muka kat tivi. tapi bagi aku lah, besarlah kemaluan kalau semata2 nak cari "cinta" dgn masuk siri mcm tu

7/13/2005 05:10:00 PM  
Blogger spyz said...

iwan - sapa lagi kalau bukan dia. aku rasa nasha layak sbb dia pun sama kes mcm lelaki2 tu jugak..

miguel - errr.. camna nak cakap tenkiu bahasa portugal ek?..

tokrimau - apakata kalau peserta sendiri yg buat kejutan?? macam mamat tu cakap.. dlm satu episod, buat bo layan je kat pempuan tu.. haha..

lan - maya karin?? uihhhh.. ok gak tu.. tak silap aku masa peserta2 borak2 smlm, depa ada sebut nama nasha..

cikkayu - ada.. abis siri ni.. ko memang layak masuk.. hehehe..

bukunota - aku rasa motivasi pertama depa ialah duit. chenta tu no. 2..

ada sorang mamat tu smlm sebut 44 ciri pempuan yg dia nak.. dia tu tak pernah tgk cermin ke?? tak pernah cermin hati sendiri ke? opsss..

7/13/2005 06:01:00 PM  
Blogger Purbe said...

nak masuk gakkk
hehehheee..

7/14/2005 01:22:00 PM  
Blogger daun said...

aku tak rela aaa.. Tak rela mencari dan dicari.. Cinta tu datang tanpa program tv pon.. :P

7/14/2005 01:31:00 PM  

Post a Comment

<< Home