Wednesday, September 21, 2005

radio gaga.. radio googoo...

+ semua radio station, paling menghiburkan, waktu pagi. 7-10am..

+ boleh kata semua radio ada segmen 'rock'.. baik inggeris mahupun melayu..

+ era paling banyak peraduan. of courselah banyak iklan juga. taja hadiah/airtime..

+ dah ada org menang 'teka bunyi' pagi tadi tak? aku terlupa.. 8k tu bebbb.. masalahnya bukan nak teka jawapan.. tapi nak dapat line :-)

+ my favorite morning DJ, gary n greenman traxx.fm.. w/pun gary tu huru-hara sikit, sib baik partner dia bleh tolong neutralizekan keadaan..

+ dah...


5 Comments:

Blogger samurai said...

aku suka rudy & jayjay. hitz morning crew.

9/21/2005 06:42:00 PM  
Anonymous Op said...

aku tak suka peningkan kepala dengar celoteh djay di pagi2 hari. samada aku tumpukan pada jem atau pasang cd.

paling aku tak suka lepas geram hari jumaat. hari jumaat patutnya hari yang mendamaikan dan releks.

9/22/2005 09:20:00 AM  
Anonymous rainbow said...

RM 8K ker?

Aku rasa RM 9 K la.

Banyak tu...

Dj favourite aku Isma Halil

Tapi dulu waktu di Johor aku dengar RIA dari singapura :b

Macam ERA di Malaysia

9/22/2005 01:26:00 PM  
Anonymous Lan said...

peberet DJ? DJ pompuan ler, x kisah sapa, asalkan pompuan.lagi2 yg cun

9/22/2005 02:20:00 PM  
Blogger spyz said...

samurai - opis aku hitz tak berapa clear. so radio-surfing between traxx, era n klfm..

op - aku suka dgr bab2 kelakar n kutuk2 orang.. haha.. itulah hiburan aku yg kerja dok mengadap pc dan anggota badan yg bergerak hanyalah jari telunjuk mengetik tetikus..
hari jumaat hari insaf. aku dgr 'bebelan' uztaz kat klfm :-)

rainbow - ni entry semalam.. sesekali balik johor aku suka dgr sorang dj sejak zaman sekolah dulu.. ismail ibrahim..

lan - d.j dave ko suka lan?? ohhhh.. pempuan ek?? :-)

9/22/2005 03:19:00 PM  

Post a Comment

<< Home