Tuesday, October 04, 2005

salam ramadhan..

+ sepanjang tahun, bulan oktober adalah bulan yg paling awal terbit dan tenggelam matahari

+ bukan tujuan utama, tapi by-product. untuk rekod, 66kg, 34inci, 3hari sekotak..

+ ingat selalu pesan emak, "bulan puasa, takde maknanya isipadu perut tu bertambah besar, sama je.. beli makanan cukup2 aje dah lah.."

+ azam : buka sekadarnya. no ice pleaseee. terawih cukup..

moga ramadhan kali ini yang terbaik..


10 Comments:

Blogger sinaganaga said...

Dia minta. Nak makan puas2. Pada hari ini. Sebab, esok puasa.

Aku kata. “Berpuasa, bukan bermakna kau tak boleh makan langsung sehari suntuk!!!”

KOMA

Tok Rimau, duga aku, dengan bertanyakan, tentang niat berpuasa.

Aku jawab, “Sahaja aku berpuasa makan dan minum... ++ tak tengok perempuan pakai kain belah paras peha!”

“Kah kah kah!” Tok Rimau.

10/04/2005 06:32:00 PM  
Anonymous Op said...

aku kalau bulan posa jarang nak keluar town. sbb dijamin balik dari town, peratus pahala posa aku mungkin tinggal separuh atau silap2 dah tak ada.

macam naga kata, kena puasa dari semua segi.

10/05/2005 05:19:00 AM  
Anonymous Syida said...

Selamat berpuasa

10/05/2005 11:22:00 AM  
Anonymous Lan said...

selamat menyambut Ramadhan

10/05/2005 02:25:00 PM  
Blogger Keluarga Zulkarnain said...

Assalamualaikum...:)

Selamat berpuasa untuk Spyz dan family..

jadikan ramadhan kali ini terindah!

Salam

10/06/2005 02:12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam ramadhan spyz, kak shiela sekeluarga. memel puasa penuh uncle kasi duit raya~ .rudy.

10/06/2005 04:47:00 PM  
Blogger Kenneth said...

based business from home opportunity work

10/07/2005 04:13:00 AM  
Blogger Bukunota said...

takziah. nenek aku meninggal masa aku kat mesir.

puasa. dua hari berpuasa. dengan isteri. aku cuba2 dekat. menguji nafsu?

atau main tarik tali dgn nafsu?

10/07/2005 04:28:00 PM  
Blogger Ayah said...

Selamat Puasa dan Selamat kurang Merokok...

10/09/2005 10:51:00 AM  
Anonymous ahsuez said...

selamat berpuasa dan berdiet.

10/10/2005 04:15:00 PM  

Post a Comment

<< Home