Monday, February 27, 2006

ntahapahapa...

first kiss

"mama mama, mama nak tau tak lelaki pertama yang zur@ cium?"

"boleh jugak"

"surprise!!!... papa!!!!"

"whatever laa zur@..."



********************

IKLAN

untuk dijual.
kereta 2nd hand belum diguna.
1. suz*ki swift kaler hitam
2. savvy kaler biru (plat no. canteekkk..)
3. optima...


**************************

kari-main-catur...

kadang2 kebijaksanaan kau terserlah,
tapi kadang2...

sorry pklah, i have to agree w dr m this time...


5 Comments:

Anonymous amyz said...

zur@ buat lawak je la mak~ wakaka.. lucu tak? lucu tak?

jadi dealer kereta terpakai ke?

2/27/2006 12:12:00 PM  
Blogger Bukunota said...

amyz,

kereta tu dapat dr anugerah yg menang sebab undi penonton/pembaca :)

2/27/2006 01:33:00 PM  
Anonymous Op said...

kenapa kereta tu xpakai? bleh jadi 2nd hand plak?

aku tag kau kat blog aku. silalah jawab. selalu entri kau pendek snagat. aku nak tolong kasi panjang je bang hehe :P

2/27/2006 02:42:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

abah dia pernah try nak 'main' dengan dia ke weh?

ha ha.

2/28/2006 07:32:00 PM  
Anonymous Amyz said...

korang undi juta-juta,
m@wi yang dapat kereta.

3/02/2006 11:22:00 AM  

Post a Comment

<< Home