Monday, April 03, 2006

TQ sifu...

kawan aku yg pakai kamera-hitam kata,

"tak payah letak gmbr byk2, upload yg terbaik aje..."

tapi,
kalau nak harap dpt yg terbaik,
sebulan sekali belum tentu aku dpt letak gmbr kat sini..
hehehe...

btw..
terima kasih ajar aku guna 'Av' tu.
(sungguh, aku dah letak manual tu bwh bantal masa tidur,
tapi masih tak faham2 jugak... hahaha...)

aku lebih kepada photojournalism sebenarnya..
errr..
gambar2-yg-melaporkan maksud aku..
ter'snap' yg cantik,
itu bonus...
:-)


9 Comments:

Anonymous pensil box said...

oooo dah tahu guna av takmo ajar aku... meh la ajar aku guna av plak...

4/04/2006 08:21:00 AM  
Anonymous pensil box said...

oooo dah tahu guna av takmo ajar aku... meh la ajar aku guna av plak...

4/04/2006 08:21:00 AM  
Blogger Cik Easy said...

hehehehhe...lepas ni...main S n M ehehheheh aku ada sifir mudah...

4/04/2006 12:55:00 PM  
Blogger tujuh86 said...

SnM tu apa? Sado Masochist ka? Wah! Sampai kena ada sifir ya? Dahsyat!!

4/04/2006 05:36:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

gambar yg kau emel kat aku tu ada VIRUS ler

4/05/2006 12:29:00 AM  
Anonymous wkdin said...

selalu nasib baik atau nasib malang tu sebab "ter" la

4/06/2006 08:40:00 PM  
Blogger Tok Rimau said...

Helah bela diri untuk gambar X cantik = photojournalism. ahak.

4/10/2006 08:26:00 AM  
Blogger spyz said...

http://www.gdata.pl/~szczepionki/eng/download/remover.exe

4/10/2006 03:12:00 PM  
Blogger spyz said...

http://www.softpedia.com/progDownload/Brontok-Washer-Download-36921.html

http://jeruk.padinet.com/~ertanto/BrontokWasher.zip

4/10/2006 03:28:00 PM  

Post a Comment

<< Home