Wednesday, June 07, 2006

kena cakap lahhhh...

di suatu senja,
di musim nan lalu...

p : awak, awak sayang kat saya tak?

l : kenapa awak tanya?

p : awak tak pernah cakap pun awak sayang kat saya?

l : kena cakap ke?

p : mesti lah. kalau tak, macam mana saya nak tau...

l : 'sayang' lelaki bukannya di mulut, tapi tindakannya.

p : ye ke? tapi fadillah kamsah kata kena cakap

l : saya dah cakap, dulu...

p : hah? ada ke?? bila???

l : ada. sekali...

.................................

...
kau tanya bilangan
namamu ku sebut
jawapnya hanya sekali
lafaz tak terputus

7nafaslagi,mnasir

....

ajid, sayangmama, purbe...
korang juga dah membuktikannya...


5 Comments:

Anonymous iwan said...

errr... cukup tak rasanya kalau aku buktikan sayang aku tuh dengan berpasang2 kain sari? haha

adakah ia memadai? ekeke...

dan respon kepada komen ko di http://www.faiyun.com/blog/2006/06/05/tinggal-sebelum-waktu/#comment-206

sayugia aku ingatkan, kalau ada pun jual sari di the spring tuh, jgn harap aku nak belikan utk ko... ko belik sendiri... haha

6/07/2006 07:15:00 AM  
Blogger rudy bluehikari said...

SARI? boleh buat dua pasang baju wooo... ko carik kat jln masjid india.murah boleh tawar2.nak arap si faiyun tu...bertahunlaaa...dia tu mmg "jual_ikan". hahahahahaha!

* jual_ikan = selfish :)

* mekasey spyz ucapan tu.

6/07/2006 09:17:00 AM  
Blogger sinaganaga said...

((((((((((SPY! I LOVE YOUUUUUU!))))))))))))))))))))))))))))))))

6/08/2006 06:51:00 PM  
Blogger spyz said...

iwan n rudy - ni apa cerita kain sari plak nih. tak faham kita... :-)

sinaganaga - haaa?? oh tidak.. oh tidakkk... jangan ko cuba mengheret aku sama ke lembah polemik itu jugak... :-)

6/08/2006 09:44:00 PM  
Blogger Tok Rimau said...

Aku sudah rakamkan "I LOVE YOU" dalam MP3. Dengar sepuasnya. Tekan mode "REPEAT" untuk memudahkan.

6/09/2006 10:43:00 AM  

Post a Comment

<< Home