Tuesday, July 25, 2006

climax...

tiap filem ada scene climaxnya.
salah satu climax filem melayu yg terbaik...


-------------------

...

Amir : Saya perlu TAUUUUU!!!!

Zaleha, Aku nak tau apa yang aku kurang hingga ngkau boleh perlu pergi ke Siam DULUUUUU!!!!

Dengar aku CAKAPPPPP!!!

Aku tak bagus untuk KAUUU?????

Aku tak cukup untuk KAUUUU?????

HAHHHHHH?????

Aku tak cukup BAGUSSSSS?????

CAKAPPPPP!!!!

Halim : Jangan Mir... jangan membunuh Mirrr!!!

Mirrr!!!! Mengucap Mir... mengucap Mirrr!!!!!

Amirrrr!!!

Zaleha : YAAAA!!!

ABANG MACAM TUUU AJEEE!!!!!!!


Amir : APAAA?????

MACAM TU AJEEEE!!!!

Halim : Mirrr!!! Jangan Mir.. jangan membunuh Mirrr!!!

Bawak mengucap Mirrr... Mirrrrr!!!!


Amir : SIAL KAUUU!!!!!!!


ZRRASSSSSSSSS!!!!!!!!


--------------------

link:
Wangi Jadi Saksi

wanna join me??


1 Comments:

Blogger alifnaim said...

hahahahaha
menarik sungguh :D
lame tak singgah CAS, tp seperti old feel...tulisan disini masih sedap. mampat. hebat!

9/01/2006 02:46:00 PM  

Post a Comment

<< Home