Monday, December 04, 2006

kononnnn...

"isteri

bukannya

hak

milik,

tetapi

anugerah...

...

..

.












































































...

saguhati"

:-)


12 Comments:

Blogger sampulnak said...

tak sabar tunggu vcd

12/05/2006 01:22:00 AM  
Blogger Pa'chik said...

panjangnya rebiu.

isteri bukan nya hakmilik kekal tapi anugerah dari kegagalan.

lima lagu tu dalam satu line.

12/05/2006 02:01:00 AM  
Blogger abdullahjones said...

saya setuju. saguhati.

12/05/2006 03:50:00 AM  
Anonymous gitartong said...

haha! engkau saja yagn rasa kut!

12/05/2006 12:54:00 PM  
Anonymous ron97 said...

kak shielaaaaaaaaaaa........

12/05/2006 02:23:00 PM  
Blogger amyz! said...

:-p

12/05/2006 04:09:00 PM  
Blogger moluska t said...

isteri bukannya hakmilik, tapi anugerah dari syarikat kad kredit.

what?

12/05/2006 07:32:00 PM  
Blogger spyz said...

sampulnak - aku pun..

Pa'chik - ini bukan rebiu daaa. tengok pun belum..

abdullahjones - setuju jugak..

gitartong - no komen.. ha ha..

ron97 - jangan kacau, cuti sekolah ni dia busy jaga budak.

amyz! - :-P

kawan-kawan, korang ni serius sangatlah. pernah dengar 'black comedy'?

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_comedy

12/05/2006 08:12:00 PM  
Blogger spyz said...

moluska t - ko kerja pusat kad kredit ke? he he..

"It is always better to look at marriage with a bit-of dark humour."
more --> http://spyz.blogspot.com/2001/10/kahwin.html

12/05/2006 08:20:00 PM  
Blogger LELAKI KACAK said...

isteri kita tanggungjawab kita :D

12/06/2006 11:04:00 AM  
Blogger fajar said...

isteri adalah tiket agar kita semua mendapat rahmat dan keredhaan dari-Nya.

12/06/2006 01:48:00 PM  
Blogger spyz said...

lelaki kacak - diri kita, tanggungjawab dia :-)

fajar - kalau beli 4 tiket, tentu lagi banyak rahmat kan? :D

12/06/2006 08:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home