Thursday, January 17, 2008

tentang umur dan siri tv...

ada satu kepercayaan popular bahawa,
"jika anda tak 'berubah perangai' ketika berumur 38 tahun, maka, begitulah perangai anda seterusnya hingga ke akhir hayat...".
aku tak tau sejauh mana kebenarannya kenyataan (pahit) ini, but..
we'll see :-)

btw, it's just a number right? RIGHTTT???? (nada tegas!!)
:-)


************************



"ko tengok vikmoro kena tembak malam tadi?" tanya matsah.

"tak, bateri tv rumah aku abis..." kata tipi dgn nada sedih.


jika IC anda bernombor pangkal akhir 60 atau awal 70, menonton siri tv 'Combat' sudah tentu menjadi rutin yang amat rugi jika dilepaskan. ini zaman tv hanya ada 2 siaran, tv1 dan tv2.. kecuali kau tinggal di negeri johor, dpt chanel singapore (...marilah kita bersatu, dgn semangat yang baru... majulah sing*pura, majulah sing*puraaaa...).

jangan lupa tgh malam/awal pagi nanti, 12.30am, tv2...

nota : vic morrow adalah hero siri ini dgn watak sebagai sarjen saunders a.k.a sarjen naga.. ahaksss.. oitt naga, ada DVD laa.. jom carik...

Combat di wikipedia...
Combat theme song...

satu lagi siri tv cerita perang yang aku suka ialah 'tour of duty'...


9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

epi besdeiiiii! moga panjang umor murah rezeki...

1/17/2008 08:11:00 AM  
Blogger Tok Rimau said...

Malam Jumaat geng. Kena tidur cepat. Gua ada perang lain. Jihad bunuh orang kafir.

1/17/2008 11:38:00 AM  
Blogger DeanSham said...

woit! happy birthday.

bagi lelaki sejati macam kita ni, age is irrelevant!

Gadis-gadis tak tengok IC, diaorg tengok kereta je!

hahahahahahah!!!!!!

1/17/2008 12:17:00 PM  
Anonymous awek DIGI yang kiut said...

kenapa lah bila dah tua ni, orang asik sebok cakap... it's just a number? ohhh moskel moskel

1/17/2008 04:37:00 PM  
Blogger cik daun said...

ehehehe.. heppi besdei spyz...

1/18/2008 10:21:00 PM  
Anonymous Le said...

Bro ... bila nak tlg setkan blog aku ni ... 1) kiri kanan blh add data 2) insert comment.

1/18/2008 10:36:00 PM  
Anonymous Paklong said...

Hepi bezde....

semoga tercapai segala impian.

1/20/2008 09:47:00 PM  
Anonymous syida said...

weh.. heppi besdey yg terlewat..

1/21/2008 11:53:00 AM  
Blogger spyz said...

onanymous - tq, aminnn...

tok - telekung basuh...

deansham - kalau diorang tgk kereta, kalahlah aku..

awek digi yg (perasan) kiut - dengkilah tu..

cikdaun - tq.. slmt hari asyura jugak..

le - kepala aku dah pening ngadap template tu. nnti aku try kobek lagi...

Paklong - mekasih paklong. begitulah harapnya...

syida - tq. lebih baik lewat daripada takde langsung..

1/21/2008 01:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home