Saturday, May 31, 2008

SOL-JAH BUAT BUKU LAGI



MUTAKHIR

MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI, ORANG DULU-DULU KATA.

TULIS BUKU REVIEW SENDIRI, ORANG SEKARANG KATA,

baca sini... har har har...


**********************************************


Kesinambungan dari zine Sabotaj 1 & 2 yang sold-out pada tahun 2006,
- BLOOK SABOTAJ 3 -
Himpunan entri blog yang dibukukan dari Sindiket Sol-jah bersepuluh yang macho lagi hensem,
Sinaganaga, Vovin, jiGOMorrison, Amir Mukhriz, OP, Spyz, Mat Jan, Tok Rimau, Samurai dan Pipiyapong.


Hanya RM15 (termasuk harga pos dalam Malaysia).
Untuk penghantaran seberang laut, bayaran pos tambahan akan dikenakan.
Sila buat tempahan melalui email kepada sindiketsoljah[AT]gmail{DOT}com.
Maklumat bayaran dan penghantaran akan kami maklumkan melalui email.




Dapatkan juga Blook Gangguan Tekstual selenggaraan Sindiket Soljah
Hubungi sendiri penulis-penulis blook ini di siniiiiii...


Dude,
Nabil Raja Lawak musim ke-2 pun baca Sabotaj 3 dan Gangguan Tekstual
Tak percaya??
Tengok sini...

Lu pikir beli lah sendiri...


7 Comments:

Anonymous kayusakti said...

wehhh pos la kat aku satu sabotaj tu...
heheheh

5/07/2008 04:50:00 PM  
Anonymous nash said...

boleh hantarkan sampai ke tokyo ke???

5/23/2008 09:51:00 PM  
Blogger saudagar gaRAM.. said...

gua..

dok kat depan peti surat..
dari pagi tadi..
penat berdiri,gua melutut,
penat melutu,gua cangkung,
penat cangkung......

jangan pikir bukan bukan..

gua baring..




brader posmen datang..
"allow kawan..bagus lu ada tunggu sini..tarak payah saya kasi masuk ini surat dalam itu peti..
lu punya peti ada sikit masam punya bau..."



chet...


dan kata posmen lagi..itu buku,Jumaat baru kirim..
apa lu bikin sini?

cehhh..gua awal sehari...
tak sabar..

5/24/2008 01:02:00 AM  
Blogger spyz said...

nett - dah dapat kan?

nash - boleh, tapi kena charge delivery lah. rasanya mahal, tak berbaloi. saya cdgkan hantar ke kampung halaman, kalau keluarga ada nak hantar barang, mintak depa selitkan sekali buku ni.
jgn bimbang, w/pun kami 'sindiket soljah' tapi buku ini tidak akan meletup, tidak mengandungi serbuk C4 atau seumpamanya..

sau-gar - kau camping je lah depan peti surat tu ha ha..
dah hantar pun, selasa rabu sampailah tu..

5/25/2008 11:43:00 AM  
Blogger angah said...

happy wedding anniversary!!!!! menjawab soklan pasal cadar tuh... aku beli kat katalog jek...

5/26/2008 07:39:00 AM  
Blogger saudagar gaRAM.. said...

baru gua tau..


kenapa mereka kata..



"penantian itu satu penyiksaan"..







awat gua lebih teruja nak dapat buku ni daripada dapat result peksa gua ya??



mushkil..

5/27/2008 01:31:00 AM  
Blogger saudagar gaRAM.. said...

ada review sabotaj kat page gua

5/31/2008 02:02:00 AM  

Post a Comment

<< Home