Saturday, July 05, 2008

PROMOSI HEBAT!!! [ KLIK PADA GAMBAR UTK IMEJ LEBIH BESAR ]



DAPATKAN T-SHIRT SINDIKET SOLJAH EDISI CETAKAN TERHAD INI.

RUJUK SINI SEGERA SEBELUM KEHABISAN STOK <-- LINK




MASKARA KEMBALI SETELAH KAMI BEREHAT SELAMA SEBULAN.

JANGAN LUPA...


5 JULAI 2008,
8.30 MLM,
RUMAH PENA,
KL


6 Comments:

Anonymous nett said...

hai... orang kaya baru. ala2 mcm jutawan felda gitu. hahahha

duit lebeh tu boleh la beli simen utk rumah baru yang entah bila siap. hahaha...

btw, kem salam kat jon norafizan ek?
sesungguhnya aku ni peminat setia dia.

*oh ruginya tak dapat bertentang mata dengan dia*

6/23/2008 12:45:00 PM  
Blogger rosevsky said...

Maskara ni apa?


soljah ni apa?


teringin nak tengok apa yang ada kat Rumah Pena tu? Kalau aku dapt cabut ,aku nak turun KL ya!
lama tak jumpa kengkawan..takut lupa wajah masing2 yang nampak macam hensem2 aja sekarang ni..hehehehhe!

6/24/2008 11:41:00 PM  
Blogger spyz said...

nett - rumah aku siap nnti, aku tak kasi ko datang...

john norafizan mana plak nih?
(ko berttg mata dgn lembu pun, jantung jadi berdegup kencang...)

ros - pjg aku nak jwb soklan kau ni.. secara ringkasnya,

MASKARA - "Malam Baca Naskhah Sindiket Soljah dan Kawan-Kawan yang Kita Suka" (huruf 'R" pada pkataan maskaRa tu dari mana dtgnya masih menjadi misteri...)

sejarah ringkas soljah,
http://sol-jah.blogspot.com/2007/05/bermulanya-satu-lagenda.html

motto soljah - Kami lelaki urban yang gemar bersembang di kedai kopi sambil berkomplot menyuntik 'pop' ke dalam seni. Kami tak hisap ganja, minum
arak dan amalkan seks sejenis. Tapi kami memang suka pada benda-benda cantik. Tapak Sulaiman, misalnya.

baca blog soljah entry bulan 5 & 6/2007 utk sejarah soljah n maskara..

sekian.

6/26/2008 07:54:00 PM  
Blogger kayusakti said...

hai sepai

aku telah selamat menerima tshirt semalam (bersamaan 1 Julai 2008).

terima kasih. kena ada bayaran ke? takde kan? ehhehe ini kalo TokR tau ni, sure dia bengkek je... hehhehe

btw, john norafizan tu buat novel Tunjukkan aku satu bintang, Sempadan tanpa seri, Cinderella Cinta dan Garis-garis Dejavu.

Dan dia akan datang ke Maskara.

7/02/2008 03:43:00 PM  
Anonymous KodeeXII of Current Events in Computer Technology said...

salam

dari mula sampai la sekarang aku dok berhajat nak gi nengok Maskara nih. tak terpergi pergi lagi.. hahahaha.. insyallah akan ku jejakkan kaki ke sana suatu hari nanti...

7/03/2008 03:17:00 PM  
Blogger spyz said...

kayusakit - sama2. bayaran bergantung kepada kesedapan kek sarawak yg ko hantar. kalo tak sedap, bayar double..

kodexxi - alo bro.. long time no see.. dtg le.. ada makan2.. ha ha..

7/03/2008 05:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home