Monday, August 11, 2008

Insaflah...


Dah lama tak sakit.
Sekali kena, amik kau..
Lembik!
Dah bertimbun lah tu..


"Jit!! Nak bubur..."

"Ooo... bila sakit.. bla bla bla... "


11 Comments:

Blogger ayobkelubi said...

hehehe...

barulah tahu ek?.

8/11/2008 02:17:00 PM  
Anonymous nett said...

kak jit,

nak bubur gak. ;-)

8/11/2008 05:23:00 PM  
Blogger dugongsenyum said...

nyam nyam..

8/11/2008 11:36:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

Lain kali, kalu demam, jangan mintak bubur kat Presiden PAUSs, mintak kat aku 'ja, aku pergi belikan, kita kena bersatu dude, jangan mudah mengaku kalah!!!!

HA HA.

8/12/2008 10:23:00 AM  
Blogger Tok Rimau said...

Berapa kali aku nak ajar engkau, perempuan bukan nak kau selesaikan masalah. Duduk dengar rintihan dia, sudah cukup.

8/12/2008 11:21:00 AM  
Blogger Azzam Supardi said...

Bubur! Makanan ruji wa tu, bro!

8/12/2008 12:52:00 PM  
Blogger Op said...

aku simpan stok bubur maggie kat rumah berketul-ketul. just incase...

he he he.

8/12/2008 04:00:00 PM  
Blogger spyz said...

yob - gitu le...

nett - sila minta pada pasangan masing2..

basri - burp.. Alhamdulillah..

naga - dah tu, aku nak ngangkat telepon pun tak larat..

tok - dengar rintihan tu ok, tapi kena bebel tu yg tak ok..

azzam - ko pun selalu sakit gak ke? ha ha..

op - bukan aku tak reti buat, saja nak manja2 kononnya..

8/12/2008 06:02:00 PM  
Blogger BuRuuj said...

ciannyer...
sihat sebelum sakit. insaflah...huhu..

salam ziarah=)

8/14/2008 04:13:00 PM  
Blogger blue_cherry said...

spyz, tu nampak sedap tu..

cepat sembuh ya..

8/16/2008 10:27:00 PM  
Blogger spyz said...

buruuj - insaf sekejap :-)

blue_cherry - bila dah sakit, semua jadi tak sedap

8/29/2008 06:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home