Tuesday, September 02, 2008

barokah

+ kalau mcm semalam punya cuacalah kan,
puasa 24jam pun aku sanggup..

+ 69kg..

+ 9 ringgit dudeee..
9 (SEMBILAN) RINGGIT!!
mungkin ini masa n suasana yg ssuai..
mungkin...

.


6 Comments:

Blogger Mat Jan said...

aaa???

apakejadah yang RM9.00 tu?

9/02/2008 11:36:00 AM  
Anonymous nett said...

tahun ni ada duit raya untuk aku kan?
tapi bukan Rm9 tau
RM90!

9/02/2008 12:36:00 PM  
Blogger jiGOMorrison said...

Zyban, RM2 sebiji. Sepapan RM20 saja. Mau? Tapi kalau kat farmasi lagi mahal, dalam RM5 sebiji. Tak ada dalam bentuk papan tapi dalam botol. Sebotol 60 biji, jadi RM300 sebotol.

RM300 tu boleh beli rokok kau untuk lebih kurang 33 hari. Heh!

9/02/2008 01:09:00 PM  
Anonymous mat jan said...

ooo rokok....

9/02/2008 02:48:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ooo....ingat isi ngv RM9 ...rokok rupanya.Hehe..

9/02/2008 05:50:00 PM  
Blogger spyz said...

mat jan - dah tau kan..

nett - aku bagi ko rm90. lepas tu, ko bagi memel, ariff n afiff rm90 jugak tiap sorang.. ok?? :-)

jigo - aku cadang projek tangguh lepas raya lah. skrg ni aku tak dpt nak membayangkan betapa sengsaranya lepas buka makan kaw-kaw tapi tak dpt 'pelengkap'.. ha ha..

mat jan - beruntunglah mereka2 yg tak terjebak dlm perangkap 'menjuruskan diri ke dalam kebinasaan' ini.
note : pak samad, heavy smoker, 84 tahun.. aku? he he..
note 2 : jarang2 ko tulis komen kat sini, ni sampai 2 kali. ada apa2 muslihat ke nih? oklah.. oklah.. faham.. aku hantar secepat mungkin.. ha ha..

onanymous - kalau NGV rm9, petrol mau rm20 seliter gamaknya..

9/06/2008 01:09:00 AM  

Post a Comment

<< Home