Thursday, September 04, 2008

Belasungkawa



Alfatehah..

sayang sekali beliau pergi tanpa meninggal memoir peribadi. pilihan beliau rasanya (buku terbitan UKM tu tersangatlah ringkas..). Moga2 'tuesday with bapak' akan dibukukan..

Pak Samad: A Biographical Sketch


4 Comments:

Blogger kayusakti said...

sumbung
aku sms tak balas pon.

huh!

9/05/2008 05:14:00 PM  
Blogger pipiyapong said...

gua ada beb buku dalam gambar tu..

9/06/2008 12:27:00 AM  
Blogger spyz said...

kayusakit - alamak.. lupalah..
note : aku memang keje bank, tapi duit bank bukanlah duit aku. ko gi ajelah sendiri tukar kat kaunter, mcm lah dia duduk kat ulu banat sangat. lainlah kat bario ke misalnya.. lagipun aku sendiri pun amik nombor tukar kat kaunter tau..

pipi - wa dapat buku ni masa kat maskara. ada org letak/bagi free.. amirmukhriz kalo tak silap.
dulu2 masa wa langgan GG memang mesti baca tulisan dia..

9/06/2008 12:56:00 AM  
Blogger ahmad said...

Ada buku tu.Satu-satunya tulisan dia yang pernah jumpa.

9/09/2008 07:39:00 AM  

Post a Comment

<< Home