Monday, November 10, 2008

basic instinct


Aku tengah belek PSP milik Op Zahrain tika kami meeting sign otograf dan jilat setem jumaat lalu.


Ting! Ting!
SMS masuk.

"Abah, blh tak Arif nk PSP hadiah peperiksaan akhir tahun?".

Ehhh???


11 Comments:

Blogger pHu YinG said...

Ting ting.. SMS masuk, 'Remember the Buli bombing? u can't get away easily!'

KABoOOOOM~!

11/10/2008 09:19:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

mak ai budak2 sekarang.

so will he get it?

-ika-

11/10/2008 11:15:00 AM  
Blogger dugongsenyum said...

Anak aku (Aqilah 5 tahun) tunjukkan 'skrol' yang dia dapat setelah berjaya menghabiskan tahun tadikanya. Akunya hati kembang macam anak tu dapat ijazah hahaha

11/10/2008 10:06:00 PM  
Blogger spyz said...

phuying - amboi, jadi jd agen mossad jugak ke?

ika - entry ini sepatutnya bsambung dgn "Abah dulu main (masukkan semua permainan dulu2 di sini..), tp aku malas nk tulis pjg2..

bas - aku takde le ghairah, tp saat2 camni tentu jd kenangan manis bila dia dh besar nnti..

11/10/2008 10:44:00 PM  
Blogger cik puan daun said...

wowww.. tahniah arif mmg arif.. dapat no 1!!

11/11/2008 02:04:00 PM  
Blogger addyaholix said...

patut lah bau liur ko pada sampul surat yang aku dapat !

11/12/2008 05:00:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

“Bagi Abah main dulu!” ??? Bunyi macam mencarut 'je ni... he he.

11/17/2008 12:24:00 PM  
Blogger Indrasakty said...

This comment has been removed by the author.

12/13/2008 02:06:00 PM  
Blogger Indrasakty said...

Nanti bila anak kau lulus SPM, jangan cuba-cuba pula belek kereta sport Op Zahrain (waktu itu).

Tapi boleh saja kalau kau mahu jadikan ia kenangan manis buat Arif bila dia dah tua.

12/13/2008 02:08:00 PM  
Blogger Princess Liyana said...

Huhu harimau pipimerah bjalan2.tahniah ek pd arif!dpt ke x?ahaks

12/14/2008 04:01:00 PM  
Blogger spyz said...

lambat gila aku respon komen nih.. ha ha..

daun - sek. keb. pun dia dpt no. 1.
welll.. ke mana tumpahnya kuah.. bla bla bla.. :-)

addyaholix - yg ko pi cium envelope tu apa cerita?

naga - dude, ko cuci skit lu punya otak (oootakkk.. oootak... ~ zombi kg pisang..)

indrasakty - kalau Op pakai kereta sport masa tu (Aminnn...), aku belek2 jugak.. tapi utk akulah.. ha ha..

liyana - inilah harimau yg telah membunuh penjual sate itu ha ha..
dapat, tapi dapat basikal aje.. jadilah... daripada belikan dia PSP baik beli bapak punya nokia n97 ke misalnya he he..

12/17/2008 11:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home