Tuesday, January 06, 2009

hari kedua saya...



balik sekolah.

mata saya ngantuk.

nak tidur.

note : baju dah terkeluar..

diary hari pertama saya...


4 Comments:

Anonymous ah nett said...

ini macam bakal jadik taiko kat sekolah ni.

hahaha

eh betui ke affif ni 5 thn? betui ke?
betui ke kak shila? tolong percayakan saya.

rasanya baru semalam je kak shila dok spital um tu

1/07/2009 09:49:00 PM  
Blogger Wan said...

spyz.. otai.. dah lama aku tak lawat ko spyz.. hari ni aku mimpi. Macam 6 taun lepas, ronda GJ sana sini.. hidup lagi rupanya blog korang...

1/08/2009 10:01:00 AM  
Blogger Wan said...

Ops mesti ko tak tau or lupa aku sapa hahah!

1/08/2009 10:01:00 AM  
Blogger spyz said...

ah nett - ni bukan bakal taiko sekolah, tapi bakal ketua pengawas..

wan - camni lah blog aku ni, hidup segan mati tak mau.. he he..

aku rasa aku kenal ko.. dezie kan? yg dulu dok penang.. whatsup???

1/09/2009 11:27:00 PM  

Post a Comment

<< Home