Monday, January 19, 2009

minggu ke-tiga saya..

astaga..


7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

LOL!

it will be sometime before they get adjusted with the load of being in a full time school, tapi kesiannya! depan pintu dah flat! LOL!

ika

1/19/2009 08:21:00 PM  
Blogger A t i Q a h said...

Ya ampun. Boleh pulak kau pengsan kat pintu tu dik. Ish ish.

1/19/2009 08:22:00 PM  
Blogger saudagar gaRAM.. said...

aik..
bebudak sekarang,kecik kecik lagi dah pikir mau lari dari rumah..


ehhh..
salah ek?

1/22/2009 07:17:00 PM  
Blogger sinaganaga said...

dia takmoh gi sekolah ke, dude? ha ha.

1/23/2009 11:51:00 AM  
Blogger cik puan daun said...

Sadisnya aku tengok.. kesian dia.. ahahaha

1/23/2009 03:20:00 PM  
Blogger mugiwara said...

adeh!
ligat sgt kt skool kot~
huhu~

1/23/2009 11:14:00 PM  
Blogger spyz said...

Ika - ummi dia ngajar pagi, so pagi2 lagi dah kena hntr ke rumah babysitter dulu sblm masuk skolah kul 8.30pg.
tu tgh tunggu ummi dia brsiap la tu..

Tiqah - pengsan buat2 aje tu..

S.garam - ha ha pandai la ngko..

Naga - stakat ni dia suka aje gi skolah sbb dpt bljr nyanyi. nnti aku uplod video.

Daun - aritu lg sadis. siap ttidur dlm van masa balik skolah ha ha..

Mugi - mmg ligat pun. cikgu dia siap tkejut tgk perangai dia yg beza sgt dgn abang dia yg nerd skit tu..

1/24/2009 08:24:00 AM  

Post a Comment

<< Home