Tuesday, November 10, 2009

'rock kangkang' era


tema gmbr mesti di sekolah2 berasrama.

tangki air SMTJB '87.



7 Comments:

Blogger Pnut said...

fuyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

kagum seh

11/11/2009 08:04:00 AM  
Blogger cik puan daun said...

ko yang mana satu? ahahah

11/16/2009 10:32:00 AM  
Blogger spyz said...

pnut, kononnya tiru aksi2 kumpulan rock dlm photoshoot majalah URTV masa tu.. kat bangunan usanglah, kat rel keretapilah (filem Rock mamat khalid). tp tak berani buat siang takut kena tangkap pakguard ha ha..

daun, malang sekali aku takde dlm gmbr sbb ini gmbr clique lain..

11/16/2009 05:49:00 PM  
Blogger bahu jalan said...

memang rock memang rock

11/20/2009 09:02:00 PM  
Anonymous kayusakti said...

apesal aku tak nampak pon gambar tu?

11/21/2009 02:56:00 PM  
Blogger syawal said...

hahaa aku gelak sakan tgk muka senior aku setahun aja senior tapi kena panggil abng, alamk leceh la panggil abng2 ni, tp na buat cam na org kata wajib paksa nak tunjuk respecty kat senior la katakan panggil la abg, abg yg paling garang kat aku ada kat pic ni abg doller, tp selepas peristiwa jadi antu tu haha dia paling baik dengan aku, insaf teus tak garang lagi ngan aku teus baik sampai la spm,dia janji ngan aku Doss kalau aku dapat spm grade 1 nak belanja makan,kalau doller tebaca la hehee aku nak tagih janji ni bila nak belanja aku makan.pic lain yg aku kenal kat situ azizi mat kelte ketua kamar B1.yg lain tak jelas la kalau dekaty sikit pic tu aku rasa aku ingat cuma nama2 tu dah lupa la Doss 87/88 TIJB

12/30/2009 12:59:00 AM  
Anonymous Abank Juki said...

Waduh... gak bahaya tuh? ati-ati loh diomelin orang sekampung. Oya, mampir donk ke situsku. thx ya.

8/28/2010 09:24:00 PM  

Post a Comment

<< Home